Thursday, February 25, 2010

唔通.....我係.....

我經常都會問鄒太一個問題,

:老婆點解會揀我做你老公嘅。

鄒太 :因爲你好囖。

: 但係我咁窮。

鄒太 :哎呀,你愛我咪夠囖,問咁多仲咩啫。
嚟個問題你問過百九幾次啦。

:無,得個知字啫。

:唔通......

鄒太 :(火嚟喇)又咩啊?

:唔通你查到我老豆有份價值幾十億嘅秘密遺囑留俾我?

鄒太 :(無言)-_-lll。呵呵,係吖,咁都俾你識穿!!

:係唔係有閒上市公司等我去接手?

鄒太 :係呀係呀,開心無?可以去瞓覺未??

-END-

唔好意思肉麻襯你哋。。。哈哈
每日都發下嚟哋夢其實都幾開心架。。。

2 comments:

elfin yap said...

hahah~~我真系佩服邹太^^

Lunacypirates said...

点讲le??

Post a Comment