Tuesday, July 27, 2010

籍著兩點說愛你

首先要澄清,我唔係一位影評。

好興奮,期待已久嘅‘人間喜劇’終于都上映,
但。。。。。
經‘有人’講部戯,咩生番薯,咩白痴兼無聊,
搞到我以爲真係一部爛片。



講真,嚟部戯比起果d乜乜‘家無囍事’,‘73家房客’嚟得有深度,
故事性強過d無聊白痴懶搞笑嘅港產片,
真無奈,點解可以睇到一半離場?
雖然有d笑話係幾難明,
如果用少少時間去消化,你會發覺d笑話好抵死。
阿人兄我唔知要講你白痴還是係轉速底,
咁好睇嘅戯,你居然講無聊?
俾我見到你我實抹晒你棚牙,
係啊,講梗你啊。
阿澤,我撐你!!!!!!!!!!!

1 comments:

kenji said...

舉起拇指撐你

Post a Comment