Friday, September 3, 2010

新西蘭 - 5.0

嚟到今次旅程嘅第五日(六月十一日),
享受完尋日一日嘅悠閒,
今日就要一早六點幾起身,
實現我哋人生嘅第一次----滑雪!!


Welcome The Coronet Peak


整裝待發,
對鞋好難著。


同幾靚嘅staff留影。


出發前留影,
個SnowBoard好重,Ski仲重。。。。


上到去,見到嘅只有白色。


d工作人員著住件咁嘅嘢依然滑得來去自如。佩服佩服


而我就塌到好似豬頭咁。


再塌,我再起身。


搞梗d平衡。好難
滑咗大半日依然未識停。


滑時好型。


停就要個臀部幫手。
辛苦嗮。

人滑雪,我剷雪。







一日嘅滑雪配套,
我哋半日就扯白旗,塌到驚。
d雪睇落似海棉,塌落似石頭。

0 comments:

Post a Comment